wtorek, 1 stycznia 2013

Sałatka brzoskiwniowa z kurczakiem

Bardzo długo nie mogłam się przemóc żeby zjeść majonez, samo słowo wzbudzało u mnie negatywne uczucia. ALE… sałatka sos posiadać musi! Na każdej rodzinnej imprezie królują różnego rodzaju sałatki, więc się kiedyś skusiłam i… zakochałam się! Z resztą nie tylko ja ;) 
Oto przepis na fantastyczną i bardzo szybką sałatkę. Wykonanie jej zajmuje parę minut.
Sałatka z brzoskwinią i kurczakiem.


Składniki:

  • Większy filet z kurczaka
  • Puszka brzoskwiń
  • Mała puszka kukurydzy
  • Paczka rodzynek
  • 2 łyżki majonezu
Przygotowanie:

Ugotowanego kurczaka pokroić w kostkę. Odlać wodę z kukurydzy. Sparzyć rodzynki. Odlać do szklanki sok z brzoskwiń i pokroić je w kosteczkę. Wszystko władować do miski, dodać 2 łyżki soku z brzoskwiń i 2 łyżki majonezu – wymieszać. Schłodzić. Zjeść.


sałatka brzoskwiniowa z kurczakiem, kulinariozum

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz