sobota, 22 grudnia 2012

Coconut balls

Coconut balls czyli kulki kokosowe pierwszy raz miałam okazję robić je będąc z wizytą u znajomych w UK. Oto ciężko pracująca Basieńka :)

coconut balls kulki kokosowe raffaello kulinariozum

Będąc jeszcze tam, postanowiłam, że jak tylko wrócę do Polski od razu muszę takie zrobić. Idealną okazją była parapetówka. 

Przepis:
  • wiórki kokosowe
  • mleko zagęszczone niesłodzone
Wykonanie:

Wiórki, ja zużyłam nieco ponad 400 gram, wymieszać z mleczkiem, o takim jak poniżej.

Formować kuleczki a następnie obtoczyć je w kokosie. Wstawić do lodówki. Im dłużej tam poleżą tym smaczniejsze będą. 
Wersja alternatywna: do kuleczki można włożyć np. migdał i będzie coś a'la raffaello.


Smacznego!

1 komentarz:

  1. Jadłam :)))))))))) pychotka.
    najlepsze w tych "kulkach" jest to, że smakują tak samo facetom jak i kobietkom, no i można je jeść paluchami, nie potrzeba talerzyków, łyżeczek, widelczyków, itd...

    OdpowiedzUsuń